Chat

28 februarie 2012

Concurs DivaHair - Martisor Brosa Lalele

Pentru ca Divahair.ro ma invita de cate ori are un concurs handmade si cum eu nu ii pot refuza J,  m-am hotarat sa realizez un martisor special pentru acest lucru; nu a fost deloc usor dar in final m-am gandit “ ce poate fi mai  reprezentativ pentru luna Martie si Martisor decat un buchet de lalele gingase si gratioase care sa ne incante privirile?”;  
Deasemenea am ales aceste flori pentru ca laleaua este simbolul armoniei in viata sentimentala si a unei vieti fericite.
Consider ca aceasta floare este reprezentativa pentru cel din Zodia Rac pentru ca acesta este prin definitie romantic si are o fire sensibila; îl impresionează toate lucrurile delicate şi e atent la detalii. Iubeşte toate florile. Dacă alături de mărţişor îi dăruiţi şi o felicitare sau o carte, l-aţi cucerit definitiv. E genul de persoană care se hrăneşte din amintiri, aşa că va păstra ani în şir toate mărţişoarele primite.

Sa ne bucuram de primavara!


                                              Brosa lalea din argila polimerica(fimo)
                                                   dim: 5*2.5 cm

3 comentarii:

Ioan Teudan spunea...

Sa vina primavara !

Lisa Accesorii spunea...

E pe aproape!

Anonim spunea...

Eu cred ca lalele sunt simbolul fericirei!! Ghiocelul e simbolul ca vine primavara!! Orice martisor are propriu simbol si fiecare are propriul simbol!! La multi ani la toate mamicile si femeilor!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...